Aftellen - Reisverslag uit Takaungu, Kenia van Marloes Herber - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Takaungu, Kenia van Marloes Herber - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Januari 2009 | Kenia, Takaungu

Beste egoisten en ander gespuis ;)

Iedereen is aan het aftellen. Ik weet het. En een deel is op wintersport, of zit ergens anders in de wereld... En ik ben hier, probeer de tijd langzamer te laten gaan, de dagen langer te laten duren en optimaal te genieten. Maar elke ochtend word ik wakker en besef ik me dat ik weer een dag minder in Kenia heb.
En ik ben bang voor de cultuurshock en het leven in Nederland. Ik kijk daar echt niet naar uit!
MAAAAARRRRRRRRRRRRR gelukkig zijn jullie er: zie ik mijn familie en vrienden weer! Kunnen we weer live praten, dingen doen en genieten!

Dus: dit is mijn laatste berichtje. Ik kom zaterdagochtend aan op Schiphol om 9.45uur met British Airways, BA 428 uit Londen. Ik hoop jullie daar allemaal te zien, knuffelen en tissues te overhandigen!

Tot over 4 dagen (countdown, he pap)
Kus Loes

PS Mijn tante Yvon en haar vriendin Marloes hebben het prima naar de zin, allemaal de groetjes! Lamu dit weekend was leuk! Boottripje, wandelingetje, strand en museum. Eten, drinken en genieten! En samen met Lisa op een kamer genoten (appletizers verorberen, je kent t wel).

PPS de foto's komen in real life

PPPS zaterdagavond stappen klinkt me als muziek in de oren!!!!!!!!!

  • 27 Januari 2009 - 09:07

    Merel:

    Geniet nog even van je laatste daagjes! En als je ipv dagen uren gaat tellen, lijkt het veel langer ;)

  • 27 Januari 2009 - 10:27

    PIC:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx meer volgen in real life ;-)

  • 27 Januari 2009 - 10:35

    Leonie:

    Nou en of dat ik aan het aftellen ben! Maar des te meer kan je genieten van deze dagen!
    Tot gauwwww WHIEHOE!!!
    De tissues zullen geen overbodige luxe zijn denk ik... :P!
    alvast een goede reis voor terug! dikke kussss

  • 27 Januari 2009 - 11:13

    Marijke:

    Ach Marloes,
    Thuis is ook weer lekker. Zeker voor je vader en moeder die nu nog maar 1 kindje thuis hebben (weet er alles van :-((
    Geniet maar extra van je laatste dagen en voor zaterdag: goede reis.

  • 27 Januari 2009 - 12:52

    Bine:

    Voel je de voorpret van het weerzien van iedereen al?? (Lees en voel: zenuwen, adrenalinestoot, hartkloppingen, koud zweet enz?)
    Tot zaterdag lieverd!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 27 Januari 2009 - 12:55

    Annique:

    Hey meis! Geniet nog ff van je laatste daagjes daar en een goede reis alvast!! Kus Annique!

  • 27 Januari 2009 - 14:03

    Jolien:

    nouhouhouuu ik wil ook op schiphol staan om jou te knuffelen! zwaai even ALS je over spanje vliegt jah! xxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxx

  • 28 Januari 2009 - 04:21

    Danielle:

    lieve loessie
    Heb zin je weer te zien! hele fijne reis alvast.
    tot zaterdag!
    kus Daan

  • 28 Januari 2009 - 11:21

    Mariska:

    Hey Marloes!

    How nice dat je nog tot zaterdag kan genieten.. doe dat ook maar ;)

    Wij hebben weer schaatsweer beloofd gekregen voor aankomend weekend dus dan kun je dat ook nog meemaken. Daar kijk jij zeker weten naar uit!

    Ook heerst er hier een gigantische griepepidemie (ja het heerst weer hè) waarvan de ergste weken nu wel over zijn maar het heeft nog z'n nasleep. Volgens mij wordt jij er niet door gegrepen zoveel antistoffen als jouw lichaam op heeft gebouwd daar in Kenia! :P

    Verder wil ik je een fijne terugreis wensen en denk maar aan alle leuke dingen die in Nederland zijn.

    En als ik je irl zie wil ik dat je beschrijft hoe je je eerste wc-bezoek in Nederland hebt ervaren!

    Tot snel! Kus! Maris..

  • 29 Januari 2009 - 16:17

    Papa:

    Voor zij die Marloes willen volgen: zij vliegt met British Airways BA064 van Nairobi naar London!

  • 31 Januari 2009 - 23:06

    Dada:

    gatver, je bent in NL!

  • 10 December 2009 - 15:19

    Jolien:

    hé man das bijna een jaar geleden, en nou zit je er weer waaaah! coole poep :)
    zou je al geland zijn *-) ik heb geen flauw idee hoelang dat zou duren.. (nerd) maar vet nutteloos want je leest dit toch niet de komende 3 weken! geniet ervan.. liefde!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Takaungu

Mijn eerste reis

Stagelopen en vrijwilligerswerk doen in Takaunga, Kenia

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2009

Aftellen

19 Januari 2009

Tip, top, toe

17 Januari 2009

Ziek, zwak, misselijk :P

07 Januari 2009

Popi

02 Januari 2009

Gelukkig 200Neger/n
Marloes

Wonen en werken aan de Keniaanse kust. Wat begon als een avontuur als vrijwilliger is nu mijn leven geworden.

Actief sinds 28 Mei 2008
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 67150

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 08 Juli 2013

A new challenge

10 Januari 2012 - 10 Juni 2012

The project continues

13 December 2010 - 13 December 2011

Werken voor Why Not?

31 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: