Luxe! - Reisverslag uit Takaungu, Kenia van Marloes Herber - WaarBenJij.nu Luxe! - Reisverslag uit Takaungu, Kenia van Marloes Herber - WaarBenJij.nu

Luxe!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 Oktober 2008 | Kenia, Takaungu

Hoi allemaal,

Zo twee dagen geleden (10 februari :P) nog op internet geweest, maar nu alweer! Ben weer in Mombasa (met 6 wazungu zijn we een hele bezienswaardigheid).

Gisteravond weer een heerlijk dinertje gehad met Meagan, Joanne en Suleyman. Lachen gieren brullen! Interessante verhalen over trouwen, liefde en alles wat daarbij komt kijken... Het was goed dat een locale man ons even iets kon vertellen over hoe zij hier denken! Erg verhelderend...

Verder wil ik dit berichtje graag opdragen aan mijn broertje: ik ga het vandaag namelijk kort houden (voor uitgebreid verslag zie 10 feb). Dus een paar wist je datjes:
- Ik opeens niet meer kan smsen naar Nederland (wat er dus echt voor zorgt dat ik 0 contact heb met de buitenwereld). Frustrating!
- Ik een horloge cadeau heb gekregen van bibi's broer (die ik nu 2 dagen ken)
- Ik vannacht weer een fijne Lariam nachtmerrie had (ik ging dood)
- Ik de MS office cdrom en het boek heb ontvangen! Helemaal top, bedankt pap en mam (de brieven moet ik nog lezen)
- Ik donderdag niet op hotmail kon en dus vandaag iedereen ga proberen terug te mailen
- Ik nog steeds geen Keniaan aan de haak heb geslagen! (EN DAT GAAT OOK NIET GEBEUREN)
- Het eerste kots-incident heeft plaatsgevonden (=niet grappig!)

Hmm ik ga proberen wat foto's te plaatsen van de rondtour die we gister hebben gehad bij een echte Keniaanse shamba (=huis)...

Dikke kussen!

  • 04 Oktober 2008 - 09:13

    Lydia:

    Hoi Marloes,

    fijn dat het boek en de CDRom eindelijk zijn aangekomen.Geniet van je weekend en liefs vanuit een koud Heemskerk,

    dikke kus mama

  • 05 Oktober 2008 - 18:53

    Ella:

    Hoi Marloes, na een roerige toerrit met de cx club door n-brabant samen met je ouders zitten wij hier nog even na te genieten met koffie.en hierbij willen wij je nog heel veel plezier toewensen en geniet ervan!groet Paul en Ella

  • 06 Oktober 2008 - 09:41

    Fem:

    Neem je ze mee voor mij??
    Uber cute!!

    Dikke Zoen en knuffel!!

  • 06 Oktober 2008 - 10:16

    Marleen:

    LOES! haha, nerdie, ik lig hier helemaal in een deuk achter de computer.. Je bent een stoere chick hoor! Echt heel knap van je dat je de opdringerige mannen, de vieze toiletten, het matras, beesten uit je tosti, de hitte en kots incidenten overleefd! Je mag trots zijn op jezelf!

    Vanavond hebben we hospiteeravond! Spannend he? Ik zal er op toezien dat er geweldige meiden komen, dat komt zeker weten goed, dus maak je vooral geen zorgen!

    Lief, veel suc6 en natuurlijk HEEL veel plezier!

    X

  • 06 Oktober 2008 - 20:03

    PIC:

    Neem je die jongtejes mee voor mij... ze zijn dan wel niet mocca maar toch...hihihi! Lekker die wijn... import? Jammer dat je niet meer kunt smsen...kun je nog wel ontvangen? Ik mis je echt...bij de meest knullige dingen! Zolang je het goed hebt vind ik het niet erg je te moeten missen ;-) dag lieve pic, kusje

  • 07 Oktober 2008 - 18:10

    Louis En Wil:

    Hoi Marloes,

    Leuk om je verhalen te lezen, veel plezier en succes daar.

  • 08 Oktober 2008 - 08:32

    Le(o)'tje:

    Heej Loes,

    Heerlijk je verhalen en wederom ben ik weer blij te lezen dat alles goed met je gaat! Aankomende vrijdag hebben we weer 'ouderwets' meiden avondje, maar Le en ik vinden het toch wel een beetje vreemd.. zo zonder jouw! We zullen zien hoe het uitpakt;), maar gelukkig heb jij ook meidenavondjes :D inclusief wijn (geen rose?!)! Ik zal deze week even foto's naar je mailen van het huis en we zullen denken aan je 'uitspraak' gelukkig is het geen 35 graden celcius :P! Ik ga maar even een broodje eten, met wat zoetigheids erop :P. Dikke kus!

  • 09 Oktober 2008 - 10:40

    Jodelie:

    valt me mee dat het eerste K. incident nu pas plaatsgevonden heeft!! hopelijk heb je je er goed doorheen geslagen..
    DE ZON SCHIJNT hier, dat is een mijlpaal.
    ik laat je zondagochtend weten hoelaat ik ongeveer in staat ben te bellen! via zo'n 0900 nr denk ik maar het slimst! looking forward to hearing you!!!!!! kus

  • 09 Oktober 2008 - 15:00

    Maureen:

    Hoiiiiii!!!

    jaja ik weet wat je nu denkt.. Eindelijk dat kind stuurt ook iets... (schaam). Ik heb je site nu op me stage.. waar ik per dag ongeveer een uurtje kan besteden aan je verhalen.. en mezelf dus nu niet meer kan indekken dat ik s'avonds kapot ben en geen zin heb om achter de computer te zitten.. Dus zolang ze niet te lang worden dan hou ik het vol ;)
    Ik heb aankomende week nog even nodig om bij te lezen.. Maar zo te zien kom je weinig te kort.. Er is alchol, je kan stappen, er zijn mannen (alleen niet jouw type, heb ik ook altijd last van hoor), en je heb aardig wat vriendjes en vriendinnetjes gemaakt! Ben daar erg blij om.. anders zijn 5 maanden erg lang. Nou ik ga je mailen!!!! Dikke Pakkerd vanuit Schiphol!!! xxxx

  • 09 Oktober 2008 - 17:59

    Wimbledon Tennispark:

    Heyyy Marloes,

    We hebben je kaart vandaag bij de post gehad. Ik zal Henkiepankie ook wel even inseinen. Karin en ik waren de laatste 4 dagen in 's-Heerenberg. Even geen tennisballen. Je kaart was heel leuk en jouw geregelde berichtgeving uitermate interessant. De eerste maand zit er voor je op. Nu nog 4 te gaan.
    We blijven alles lezen. Karin heeft ook deze maand geen trouwerijwerkzaamheden. Er wordt kennelijk niet zoveel getrouwd in Bloemendaal in de maand november.
    Nou ja. Doe je best daar en we horen wel weer van je.
    Dikke knuf
    Ton
    Directie Wimbledon Tennispark (en Karin en ook Henk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Takaungu

Mijn eerste reis

Stagelopen en vrijwilligerswerk doen in Takaunga, Kenia

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2009

Aftellen

19 Januari 2009

Tip, top, toe

17 Januari 2009

Ziek, zwak, misselijk :P

07 Januari 2009

Popi

02 Januari 2009

Gelukkig 200Neger/n
Marloes

Wonen en werken aan de Keniaanse kust. Wat begon als een avontuur als vrijwilliger is nu mijn leven geworden.

Actief sinds 28 Mei 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 67138

Voorgaande reizen:

08 Juli 2012 - 08 Juli 2013

A new challenge

10 Januari 2012 - 10 Juni 2012

The project continues

13 December 2010 - 13 December 2011

Werken voor Why Not?

31 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: